13 Haziran 2011 Pazartesi

Fotoğrafçılık (:

 Çekim: Ece Erdaş.
 Model: Kıymet Çağlar.
 Davras- Eğirdir.
  Çekim: Ece Erdaş.
 Davras- Eğirdir.
   Çekim: Ece Erdaş.
 Davras- Eğirdir.
   Çekim: Ece Erdaş.
 Davras- Eğirdir.
   Çekim: Ece Erdaş.
 England- London.
   Çekim: Ece Erdaş.
 Model: Maviş rugan ayakkabılar <3
  Çekim: Ece Erdaş.
 Model: Maviş rugan ayakkabılar <3
 Çekim: Ece Erdaş.
 Model: Ece Erdaş, maviş rugan ayakkabılar <3
  Çekim: Ece Erdaş.
 England- London.

 Çekim: Ece Erdaş. 
 England- London.

Fotoğraf çektiğimi bir önceki yazımda okumuştunuz. Ve bu gün dedim ki kendi kendime, evet ya ben bazı fotoğrafları Bloguma yüklemeliyim. Aralarından rastgele seçtiğim fotoğrafları da sizlerle buluşturuyorum. Bide çok mutluyum ooo yeah diyorum. <3

Fotoğraf çekmeye genellikle şu açıdan bakıyorum. Doğanın bize verdiği göze hoş gelen bazı şeyler var, bunlar bazen çok ortada bazense bir sır edasıyla hapsolmuş karanlığa. Görebilirsen çekersin, sadece fark etmen gerekli. Bakmaktan bahsetmiyorum, görmektir olay...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder