18 Temmuz 2011 Pazartesi

Harry Potter

 ( +Bu bölümmm bu bölüüüm... -Dostum bu sadece Warner Bros'un logosu... +Biliyoruuuuum..)

Bir serinin bitmesine bu kadar üzüleceğimi tahmin bile edemezdim. O nasıl bir filmdir. İlk dakikasından son dakikasına kadar bu kadar mı heyecan dolu ve muhteşem olur... Açıkçası yönetmenin kendini aştığı bir bölüm olmuş. Filmi Zümrüdü Anka Yoldaşlığında alan yönetmen rezalet çıkartmıştı ve Melez Prensle devam etmişti. Bende Melez Prens'in biraz durgun olması gerektiğini düşünenlerdendim fakat çekim, görüntü ve kurgu hayal ettiğim gibi çıkmamıştı. Şimdi bu ayın Harry Potter ayı ilan edilmesi üzerine dövmeler,bileklikler, kekler, ojeler falan paylaşacağım. Ahh tabii ki Harry Potter lı :) Vee başlıyoruzzz.


Bu bileklik gerçekten o kadar mükemmel ki...


Şimdi bile olsa gönderseler bana şu mektubu yemin ediyorum 11 yaşındaki genç büyücülerle okumaya razıyım.  


Bunu yapma şansım olursa en kısa zamanda yapmak isterim ama benim yaptığım pek buna benzemez, sanırım :D




Golden Trio olsaydı daha hoş olurdu, açıkçası pek Ginny'i sevmem :P


Buda en mükemmel Harry Potter okuyucusu olsa gerek :)


Sakin ol ve Hogwarts'a git. Çok sakinim ama bir türlü mektup gelmiyooooor :P


Eğer bir Harry Pottercıysanız en harika doğum günü pastası...


Uhm ben şu ikinci gravatı alabilir miyiim? :D


Oha çok leziğz görünüyorlağğ. 


Sevdiğimiz hikayeler sonsuza dek bizimle yaşar. <3


Bedava öpücük Dükkanı
Sahibi-Ruh Emici 


Noluuur ordan bir asa da bana verin bay Ollivander. :(


MERLİN SAKALI ADINA! AMAN TANRIM! BUNLAR TÜRKİYEYE GELMELİ TAMAM MI!


Bu bileklik, bu bileklik aman tanrım bu bilekliiik....


%3546546532465324 kendi yapımımdır <3 Çalcaksanız bir yerde paylaşın blogumu <3




Geçen gün oda ışığımın açma kapama şeysine (tamam adını unutmuş olabilirim :D) açık kısmına lumoz kapama kısmına Nox yazdım <3



Bir pasta daha! Oha ya bunları yapan neden ben değilim? Salla oyunculuğu ben pastacı olujam <3


Kızın doğum günü pastasına bakın lan. Kıskanç mı ben mi? pehh... :(


Hah işte bunu yapıcam, şu köklediğim tırnaklarım uzar uzamaz yapıcam.  Yüzük parmağındakini beğenmedim ama ben...


Böyle bir koleksiyon oluşturabilirdim, tabii başka bir yerde yaşasaydım.




Buna gerçekten o kadar güldüm ki... ama şimdi doğruya doğruuuu.






Golden Trio'nun en mikemmel resimlerinden biri. Gördüğümde "RONUN GÖZLERİ NE KADAR MÜKEMMELMİŞ LAN!" dediğimi hatırlıyorum :)




Dann, Rup ve Emma ya ölüm yadigarlarından hangisine sahip olmak isterdin diye sormuşlar. Ve üçü de aynı anda cevaplarını söylemiş..
Rup-Mürver Asa
Dan-Diriltme taşı
Emma-Görünmezlik Pelerini.
demiş. 


Ohaaa! Açıkçası böyle bir şeyi yaptırmayı çok isterdim.


Çok berbat görünüyoor. :(


‎-Bu gördüğüm, Aman tanrım Ecel!
+Ece mi Ece de ne?
- Ece değil Aptal Ecel.

Hayııır Ecel değil ben Ece Ece. Valla ben.




OHA! Bellatrixi her an görmek istemezdim açıkcası ama Harry Pottercı olmak böyle bir şey. <3


(Yazı + yapım tamamen kendime aittir. Şey diyo orda durun çeviriyim :D)
Küçüktüler, büyüdüler ve şimdi kendi yollarına gidecekler.
Üzgünüz, kızgınız ve hayal kırıklığına uğradık..
Ama hala, her zaman ve daima onları seveceğiz.
Biz tüm dünyadaki en harika hayranlarız.
Biz Harry Potter'ın nesliyiz.
Harry Potter bizim geçmişimiz, bu günümüz ve geleceğimiz.
Asla bitmeyecek.


Snitch mükemmel olmuş ama ya.


Kitap kapağındaki, açıkçası hiç beğenmedim.


Bu kızın rol yeteneğide, ağlamasıda gülmeside mükemmeeeeeel!


Giymeye kıyamazdım şunlara baksanıza ya...




Neden okuldan nefret ediyoruz? Çünkü orası Hogwarts değil...
Çok mantıklı bir cevap, Hogwarts olsaydı sıkılır mıydık? Hiç sanmıyorum...


Koleksiyonu kest yalnız çok kıskançlaştım.




Burda koptum işte! Oha ya mükemmel!

.
Elena annen baban seni çok seviyormuş, çünkü pastan mükemmel.


Her şey mükemmeldi. Ühühühühühühühü mükemmel bir dövme.


BUNLAR TÜRKİYEDE NEDEN YOK BİRİ AÇIKLASIN!




YETER YA ASALARI BİLE VAR AMA!




Bunu yapması çoook ama çook kolay. Deneyin derim. :) Bende post oluituracağım kısa zamanda :)




Başparmaklarda da olsaydı mükemmel olurdu. Pek beğenmedim ama desenini..




Bunun bile pastası vaaar! Ağlamıyorum gözüme asa kaçtı!


Hint kınasıyla yapıcam çok yakında bunu <3


Gerçek hayran dediğin, budur.




Dobby! Oha diyorum ve herkesi Dobby için 1 dakikalık saygı duruşuna davet ediyorum. <3






Tamam gerçekten mükemmel ama vücudunun bu kadar bölümünü harcaması kötü...


Aslında bunları yapabiliriz... Hmmm düşünmem lazım :D :P




Oha işte buna bayıldım!


Çocuklara sebze sevdirmek için müthiş bir yol aslında..


Bu ama bu yenilir mi ki?


BUNLARA BAYILDIM! TÜRKİYEYE GELMELİ!


Bu kolye de gelmeli. Neden bizim böyle şeylerimiz yok?


Ama yaaa. :(


Hepsini aynı anda takmazsan hiç bir anlamı kalmaz ama nasıl mükemmel anlatamam.


Bir sonraki postta görüşmek üzeree :)
         

3 yorum:

  1. Tamamen tesdufen bi sayfaya geldim ve bayildim! Bu arada sanirim memleketlimsin :-D :-P

    YanıtlaSil
  2. Nobble collection un sitesinde bütün ürünler var

    YanıtlaSil
  3. Nobble collection un sitesinde bütün ürünler var

    YanıtlaSil