10 Haziran 2011 Cuma

Ben kim miyim? (:

Nisan ayının 14. gününde başarılı bir şekilde dünyaya geldim.:D İlkokulda ne kadar başarılı olduysam orta okul döneminde o kadar başarısız oldum. Çok da başarısız sayılmam ya neyse.. :D Başarımın düşmesinin sebebi sanırım belli başlı hayallerimin oluşması. Diğer bir konu şu ki kendimi arsız olarak görüyorum. Bazı insanlar bunu taktir etse de ben pek sevmiyorum. Denemeler yazıyorum, hatta kitap yazmaya bile başladım. Uzun zamandır tiyatro oyuncusuyum. Güzel resim yaptığımı söylüyorlar. Müzikle aşırı derece ilgileniyorum. Klasik gitar çalıyorum ve elimden geldiğince şarkı söylüyorum. Güzel Sanatlar Lisesi yetenek sınavına gireceğim hem müzik bölümü sınavına hemde resim bölümü sınavına. Hangisi tutarsa artık. :) Fotoğraf çekmeye bayılıyorum. Hatta burada da yayınlayabilirim. :) Ve mmm şey modayla ilgilendiğim söylenemez gözüme ne hoş geliyorsa onu giyerim. Blogumda da ciciş ayakkabılar, mükemmel ojeler, olağan üstü elbiseler falan paylaşacağım. Görüşürüüz <3

2 yorum:

  1. Kendini çok güzel anlatıyosun ya :D Hadi paylaşım bekliyoruum :D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. :) Paylaşım geliyoor. :)

    YanıtlaSil